و شما می توانید پیشرفت بیماری کلیوی را متوقف
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

و شما می توانید پیشرفت بیماری کلیوی را متوقف

شما می توانید پیشرفت بیماری کلیه را متوقف می توانید پیشرفت بیماری کلیوی کند؟ همانطور که همه ما می دانیم، بیماری کلیه یک بیماری پیشرونده است، آن را طولانی به در مرحله پیشرفته سقوط خواهد کرد، بنابراین برای بیماران مبتلا به بیماری های کلیوی اوقات به اندازه کافی برای کاهش سرعت یا توقف پیشرفت enfermedad.Sin خود با این حال، بیشتر بیماران می توانند شرایط خود را قبل از پیدا کند، که به همین دلیل مردم می توانند بیماری خود را قبل از متوقف نشده است.

چرا اکثر بیماران مبتلا به بیماری کلیوی می تواند بیماری در مراحل اولیه خود را پیدا کنید؟

بیماری های کلیوی به عنوان یک قاتل خاموش شناخته شده است. هنگامی که وضعیت بیماران است در مرحله واکنش کلیوی التهاب (مرحله اول یا اوایل وسط)، بسیاری از آنها می تواند از علائم را احساس نمی یا ناراحتی روشن است که چرا اکثر بیماران نمی توانید پیدا کنید خود را بیماری در مراحل اولیه.

چرا بسیاری از بیماران را مجبور به انجام دیالیز یا پیوند؟

همانطور که در بالا ذکر شد، در زمانی که شرایط بیمار است در مرحله واکنش التهاب کلیه (مرحله اولیه یا اوایل رسانه ای)، بسیاری از آنها می تواند از علائم و ناراحتی روشن احساس نیست، به طوری که دکتر را صبر کنید و شرط می رود ver.Cuando مرحله فیبروز کلیوی، علائم شروع به ظاهر می شود، مانند فشار خون بالا، کم خونی، اختلالات الکترولیتی، التهاب، ایمنی ضعیف، etc.The بیماران دریافت درمان علامتی برای حل این شکایت، این داروهای حق است، اما به دور از اندازه کافی برای حل raíz.Con بیشتر و بیشتر کلیه زخم تبدیل هستند، بنابراین بسیاری از بیماران را مجبور به انجام دیالیز پس از پیوند در گذشته است.

بنابراین، به عنوان یک بیمار مبتلا به بیماری کلیوی اولیه تشخیص آن بسیار مهم است. با این حال، یک بار او را بهترین زمان برای درمان بیماری خود را از دست داده، شما همچنین در مورد نکته کلیدی eso.El نگران نباشید برای شما در حال حاضر نگران نباشید، آن را باید عمل باشد. اقدام در حال حاضر برای پیدا کردن موثرترین درمان برای وضعیت شما، شما ممکن است این فرصت را به معکوس کردن پیشرفت بیماری خود و یا متوقف کردن آن را داشته باشد.

اگر سوالی دارید و یا نیاز به دیگر هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال sjzhospitalrenal@hotmail.com، ما همه چیز ممکن است برای کمک به انجام.





:: بازدید از این مطلب : 218
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 12 تير 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: